13 sierpnia
Sezon jesienno-zimowy w Solar

Tegoroczny sezon jesienno-zimowy w Solar zapowiada się bardzo wyjątkowo. Swoją najnowszą kampanią marka kontynuuje świętowanie 30-tych urodzin, a podkreśleniem jubileuszu jest zachwycająca sesja, której tło stanowi poznańska siedziba firmy. Ta celebracja to wyrazisty punkt na osi czasu polskiej mody.

 

Kobiece ubrania i akcesoria sygnowane Solar to 30 lat modowej historii na polskim i europejskim rynku. Początki sięgają 1989 roku, kiedy inspiracje modą i podróżami przekuto w stworzenie nowej marki dla kobiet. W tym roku Solar obchodzi trzy dekady działalności, a symboliczne świętowanie zaznaczono wyjątkową kolekcją z dominującym printem, zaprojektowanym specjalnie z okazji 30. urodzin.

W bardzo ważnym dla nas sezonie postawiliśmy na motywy od lat kojarzone z Solar. W jubileuszowej kolekcji dominują wyraziste, klasyczne barwy: czerń, głęboki fiolet i szmaragd, wzbogacone nadrukami z motywem roślinnym. Ta minikolekcja to nasz symboliczny prezent dla klientek, którym chcielibyśmy podziękować, za wspólne lata. Bardzo cenimy sobie fakt, że ubrania Solar wybierają kolejne pokolenia kobiet – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A

Jubileuszową odsłonę marki prezentuje zjawiskowa Ophelie Guillermand. Francuska modelka, którą reprezentuje aż 8 agencji w Europie i w Ameryce, pojawiała się na wybiegach takich marek, jak Calvin Klein, Chanel, Dior, Balmain, Versace i Prada. Eteryczna Ophelie pozowała przed obiektywami największych fotografów świata mody: Stevena Meisela, Petera Lindbergha, Patricka Demarcheliera i Paolo Roversiego. Na swoim koncie modelka ma też okładki słynnych magazynów modowych: „Vogue”, „Numero” i „Harpers’s Bazaar”. Ophelie Guillermand znalazła się również na prestiżowej liście Top 50 tworzonej przez wpływowy portal Models.com. W swoim portfolio ma kampanie dla domów mody Emporio Armani, Tommy Hilfiger i Chanel. Sesja dla Solar to jej pierwsza współpraca z polską marką.

 

W odsłonie Solar na sezon F/W 19/20 Ophelie Guillermand sfotografował Maciek Kobielski. Polski fotograf mieszkający od lat w Nowym Jorku słynie z sensualnych i magnetycznych portretów artystów i przedstawicieli świata mody, m.in. Anji Rubik, Amber Valetty i Alexandra Wanga. Kobielski robił zdjęcia do WSJ. Magazine i „Viva! Moda”, a także kampanie dla Pinko, Uniqlo, Marca Jacobsa, Diora, Yves Saint Laurent i Givenchy. Do tego wspaniałego grona dołączył Solar ze specjalną kolekcją, którą artysta uwiecznił w nietypowej scenerii. Tłem dla jesienno-zimowej kampanii wizerunkowej jest wnętrze poznańskiej siedziby marki, pokazane w intrygujący i nieoczywisty sposób, charakterystyczny  dla Kobielskiego. To przestrzenie biurowe i pracownia, czyli kreatywne centrum, w którym od lat ścierają się twórcze idee, kształtują się strategie i tworzone są kolekcje ubrań dla kobiet. Wybór autentycznej, codziennej scenografii to subtelny symbol tradycji Solar, która sięga już 30 lat.
Z okazji urodzin marki powstał także jubileuszowy logotyp, który będzie pojawiał się w layoutach reklamowych. Ten sezon to zapowiedź niesamowitej jesiennej celebracji!