13 września
13 października
Kampania marki MOHITO na sezon jesień-zima 2017/2018 Girls in Paris

W tym sezonie marka MOHITO prezentuje paryską historię z dwoma bohaterkami w roli głównej. Najnowsza kampania autorstwa Sonii Szóstak prezentuje eleganckie, wieczorowe sylwetki sfotografowane na tle pięknej architektury miasta. Kobiece sukienki, błyszczące bluzki, świetnie skrojone płaszcze i lśniące dodatki – wszystkie elementy garderoby odzwierciedlają romantycznego ducha nowoczesnej kobiety. Bohaterkami kampanii na sezon jesienno-zimowy zostały Brygida ‘Bree’ Naumowicz i Julita Formella.

Wieczorowe kreacje inspirowane latami osiemdziesiątymi, lakierowana skóra i mieniące się cekiny. Projektanci marki przygotowali dla klientek wiele odważnych propozycji. W kolekcji dominują dwa mocne kolory– granat i fiolet, które pojawiają się zarówno w wersji total look jak i pojedynczych akcentów. Na uwagę zasługują welwetowe garnitury, perły w detalach- najgorętszy trend sezonu obecny na większości pokazów. Dzięki zabawie formą rękawów przy bluzkach i koszulach- ubrania zyskały wyjątkowo romantycznego charakteru. Nie mogło zabraknąć bestsellerów MOHITO – sukienek. Zarówno eterycznych, pełnych delikatności jak i tych charakterystycznymi wzorami.

Część kolekcji Mohito jesień-zima 2017/2018 jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym www.MOHITO.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży stopniowo na przestrzeni kolejnych tygodni.

mohito_13092017_1mohito_13092017_2mohito_13092017_3mohito_13092017_4mohito_13092017_5mohito_13092017_6mohito_13092017_7mohito_13092017_8mohito_13092017_9mohito_13092017_10mohito_13092017_11mohito_13092017_12