23 czerwca
Ruch dobry na wszystko – lato tuż tuż…

Zbliża się lato, ulubiona pora roku większości z nas. To okres, w którym krótkie spodenki i spódniczki pójdą w ruch. Najwyższy więc czas, na letnią motywację. Co zrobi aby nasze ciało nabrało idealnych kształtów i abyśmy nie wstydziły się ubiera letnich kreacji? Ilość aktywności proponowanych przez lokalne kluby jest bardzo atrakcyjna. Wystarczy umiejętnie wybra coś z tej szerokiej oferty i działa!

Taniec czy fitness?

To oczywiście zależy od Twoich indywidualnych preferencji. Taniec jest dla tych osób, które w aktywności fizycznej cenią sobie możliwość własnego artystycznego wkładu. Wszelkie formy fitnessu skierowane są raczej do tych wiczących, którzy wolą wykonywa określone zadania, nie wymagające twórczego podejścia. Sama odpowiedz sobie na pytanie, czy bliżej Ci do wojowniczki, czy też do artystki.

Jak dobra odpowiednie zajęcia

Zakładając, że celem uczestniczenia w zajęciach ma by tak czy inaczej spadek wagi, głównym czynnikiem wpływającym na naszą decyzję powinno by po prostu zadowolenie.

Warto spróbować kilku różnych zajęć i dopiero wybra. Ostatnio wiele kobiet doskonale odnajduje się w zumbie, popularne są też zajęcia typu salsa solo, czy pole dance – które świetnie kształtują sylwetkę. Panie – wojowniczki, często decydują się na TBC – które jest połączeniem ćwiczeń aerobowych i wzmacniających, czy CrossFit – łączący trening siłowy i kondycyjny.

Rób to regularnie

Wybór zajęć jest oczywiście bardzo ważny. Ale od tego jakie zajęcia wybierzesz, ważniejsze jest to abyś regularnie w nich uczestniczyła. Tym bardziej warto zadba o to, aby klub na którego usługi się decydujemy był w miejscu, w którym często jesteśmy „przy okazji”. Idealnym rozwiązaniem wydają się by
te, które znajdują się w centrach handlowych.

Zapamiętaj te zasady

Abyśmy byli w pełni usatysfakcjonowani z zajęć na które chodzimy, musimy pamięta o kilku kluczowych zasadach:
1. Zajęcia ruchowe mają cię zmęczy i rozwija – nie po to na nie chodzisz aby pogada z koleżankami i ubra się w modne ciuchy. W innym wypadku lepiej wybierz się na kawę :)
2. Pij wodę – zmorą instruktorów są napoje gazowane i soki. Te posiadają masę Później pojawiają się pytania od Pań, czemu one nie chudną, skoro regularnie wiczą. Odpowiedź nasuwa się sama.
3. Dobry instruktor to podstawa – jeśli osoba prowadząca zajęcia nie będzie charyzmatyczna, to uczestnicy zajęć będą się stale wymienia. To instruktor jest dla nas jednym z najważniejszych czynników decydujących a atrakcyjności zajęć.
4. Zaczynaj od rozgrzewki – nawet jeśli zajęcia na które chodzisz nie rozpoczynają się od rozgrzewki, to sam o nią W tańcu łatwo o kontuzje, z tych niestety nie łatwo się wyleczy.

ruch-23062015